برگزاری مسابقه مجازی سبک زندگی رضوی 

برگزاری مسابقه مجازی سبک زندگی رضوی 

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹
لیلی بزم آور گفت: قصد داریم به مناسبت شهادت این امام همام مسابقه مجازی سبک زندگی رضوی ویژه گروه سنی نوجوان را برگزار کنیم.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام رضا (ع)، گفت: قصد داریم به مناسبت شهادت این امام همام مسابقه مجازی سبک زندگی رضوی ویژه گروه سنی نوجوان را برگزار کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه افزود: به همین منظور ۲۰ سوال درباره سبک زندگی امام رضا (ع) را طراحی کرده ایم تا در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته شوند.

وی بیان کرد: اعضای کانون تا روز شهادت امام هشتم (ع) فرصت دارند پس از مطالعه و پاسخ دهی به این سوال ها، جواب های صحیح را برای ما ارسال کنند.

بزم آور ادامه داد: ما نیز پس از بررسی جواب ها، اسامی نفرات برتر را اعلام کرده و به آنها نیز جوایزی اهدا می کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه تاکید کرد: این مسابقه مجازی در راستای آشنایی نوجوانان با سبک زندگی امام رضا (ع) و ترویج فرهنگ مطالعه به ویژه مطالعه کتب زندگی اهل بیت (ع) اجرا می شود.

وی ابراز کرد: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی مجلس عزاداری نیست و نمی توان همچون سال های گذشته در روز شهادت این امام بزرگوار در حرم مطهر رضوی حضور یافت بنابراین تصمیم گرفتیم با استفاده از بستر فضای مجازی برنامه های فرهنگی اجرا کنیم.

بزم آور اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های سالروز شهادت امام رضا (ع)، انتشار عکس نوشته حاوی صلوات خاصه آن حضرت در فضای مجازی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه اضافه کرد: علاوه بر این نیز هم زمان با شب شهادت امام هشتم (ع) راس ساعت ۸ شب از بلندگوهای مسجد صلوات خاصه آن حضرت را پخش می کنیم تا از راه دور عرض ارادتی به ساحت مقدس این امام همام کنیم.

وی عنوان کرد: از دیگر برنامه های سالروز شهادت امام رضا (ع)، راه اندازی ایستگاه صلواتی است که به دلیل شیوع کرونا برخلاف سال های گذشته در این ایستگاه بسته های فرهنگی توزیع کرده و کلیپ های مداحی و سخنرانی پخش می کنیم.

بزم آور در خاتمه با اشاره به ویژه برنامه های کانون در اربعین حسینی، بیان کرد: امسال هم زمان با اربعین حسینی مراسم عزاداری ویژه بانوان با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شده و در این مراسم زیارت اربعین و زیارت عاشورا قرائت شد.

پایان پیام/ 586